قوانین و مقررات

1. زیتون تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

2. استفاده از نام کاربری مناسب به منظور ثبت نام در سایت الزامی می باشد. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب اکانت کاربر حذف خواهد شد.

3. هنگام ثبت سفارش درج اطلاعات صحیح در مورد آدرس و شماره تلفن معتبر و قابل دسترسی الزامی می باشد.

4. زیتون واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مشتری های آنلاین و رستوران های فروش غذا در استان سمنان است. لذا سایت zytoon.ir مسئولیتی در قبال کیفیت و قیمت غذا عهده دار نیست . کیفیت غذا بر عهده رستوران مورد نظر می باشد و هرگونه شکایت در مورد کیفیت و قیمت به مدیریت مربوطه منتقل خواهد شد.

5. غذا و خدماتی که از این سایت خریداری شده فقط برای استفاده خریدار می باشد. مشتری تضمین می نماید هرگونه غذایی که از زیتون خریداری می کند صرفا جهت استفاده شخصی بوده و مجددا برای فروش عرضه نخواهد شد.

6. هرگونه سفارش مشروط به موجود بودن غذا و تایید از جانب رستوران خواهد بود. در صورتی که غذا به هر دلیلی موجود نباشد سفارش لغو می شود.

7. زمان تحویل غذا تقریبی بوده و ممکن است تغییر کند . غذا به آدرس تعیین شده هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد.

8. ارسال غذا توسط پیک های معتبر انجام می شود.زیتون تمام تلاش خود را در جهت تحویل غذا در زمان معین انجام خواهد داد.لطفا در صورت تاخیر در دریافت غذا با شماره تلفن 33352494 در جهت پیگیری های لازم برای تحویل سریعتر غذا توسط زیتون تماس حاصل نمایید.

9. در صورتی که در زمان تحویل غذا مشتری حضور نداشته باشد و یا موفق به تحویل آن نگردد تمامی مسئولیت متوجه شخص مشتری خواهد بود و فرض بر این است که مشتری غذا را دریافت کرده است و مسئولیت و مشکلات احتمالی آن متوجه شخص مشتری خواهد بود. مشتری باید تضمین کند که در زمان ارسال سفارش هماهنگی های لازم برای دریافت سفارش صورت گرفته است. مسئولیت هر گونه خسارت یا هزینه احتمالی در نتیجه عدم دسترسی مناسب برای تحویل غذا بر عهده زیتون نخواهد بود.

10. در صورتی که رستوران غذای دیگری به جای غذای سفارش داده شده تحویل دهد مشتری می تواند غذا را عودت داده و مبلغ را به طور کامل دریافت نماید.

11. همه قیمت های درج شده در سایت، قیمت های دریافتی از رستوران است . زیتون تمام تلاش خود را در بروزرسانی این قیمت ها به کار می گیرد. اما ممکن است قیمت نهایی غذا براساس منوها و قیمت های جدید رستوران در زمان سفارش تغییر کند. زیتون این حق را برای خود محفوظ می دارد تا در صورت نیاز خدمات ارائه شده برای فروش در سایت را تغییر دهد و رستوران ها یا خدمات را از لیست خود حذف کند.

12. تمامی قیمت های زیتون که بر روی سایت ارائه شده است در زمان انتشار صحیح بوده اما حق تغییر آنها را در آینده برای خود محفوظ می دارد. در صورتی که قیمت لیست بروز نشده باشد و رستوران بلافاصله پس از ثبت سفارش اطلاع دهد شرکت زیتون تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مشتری را از تفاوت قیمت مطلع کند، در غیر این صورت سفارش مشتری لغو می شود.

13. قیمت نهایی ارسال غذا یا خدمات سفارش داده شده از جمله هزینه ارسال و سایر هزینه ها در زمان سفارش مشتری بر روی سایت نمایش داده خواهد شد. برای تمامی خدمات ارائه شده این مبلغ می بایست به صورت آنلاین پرداخت شود.

14. زیتون این حق را برای خود محفوظ می دارد تا پیگیری های لازم را در چارچوب قوانین پیرامون جبران خسارت وارده در پی ارسال اطلاعات اشتباه از سوی کاربران به عمل آورد. همچنین برای کاربران این حق محفوظ است تا بتوانند از طریق شماره 33352494 و یا ایمیل info@zytoon.ir مراتب هر گونه سوء استفاده را اطلاع دهند. زیتون هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر، خطای از دست رفتن اطلاعات، ویروس و یا هر آنچه که از طریق اینترنت به رایانه کاربر وارد می شود نخواهد داشت.

15. زیتون تمامی اقدامات لازم را در جهت تامین امنیت داده ها و اطلاعات مشتری و رستورانها را انجام داده است اما مسئولیت اتفاقات ناخواسته نظیر نفوذ در سرور های رایانه ای را بر عهده نخواهد گرفت.

16. مشتری مجاز به استفاده از هیچ سیستم یا برنامه خودکار غیر از موارد اعلام شده توسط زیتون برای ارتباط با سایت زیتون و سفارش آنلاین نمی باشد.

17. تمامی سفارشات اینترنتی غذا در سایت zytoon.ir آرشیو می شود و در صورت نیاز قابل ارجاع خواهد بود.

18. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن بر عهده مشتری است . در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش ، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل برگشت خواهد بود.

19. شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان از نظر زیتون بسیار حائز اهمیت می باشد. زیتون تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا ظرف حد اکثر 5 روز کاری به آنها پاسخ دهد. شکایات خود را به آدرس support@zytoon.ir ارسال فرمایید. زیتون این حق را برای خود محفوظ می دارد تا به صورت مستقل در هر زمان و بنا به صلاحدید خود هر سفارش و یا هر نام کاربری ( رستوران و مشتری) را لغو نماید.

20. قرارداد بین زیتون و مشتریان شامل قوانین و مقررات، سیاست حفظ حریم خصوصی و دستورالعمل پرداخت می شود. هیچ مورد دیگری که بصورت ضمنی یا صراحتا بیان شده باشد مشمول این قرارداد نمی شود. امکان تغییر مفاد قوانین و مقررات وجود دارد

20. منظور از واژه رستوران می تواند فست فود، رستوران، آشپزخانه طبخ غذا و یا هر مرکز مجاز تولید غذا باشد.

21. امید است که با بکارگیری این قوانین و مقررات و دستورالعمل هایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بتوانیم خدماتی درخور شان شهروندان عزیر ارائه دهیم. شما نیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه سرویس دهی بهتر حمایت نمایید.